خدمات افکارسنجی جهان

اجرای افکارسنجی‌ها و پیمایش‌های اجتماعی اصلی‌ترین حوزۀ فعالیت مؤسسۀ افکارسنجی همراه‌رسانۀ جهان است. شناخت جامعه در دنیای پیچیدۀ مدرن یکی از ضروریات سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی دولتی و فعالان بخش خصوصی است. افکارسنجی جهان با استفاده از کارشناسان خبره و پرسشگران آموزش‌دیده پیمایش‌هایی را در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بر اساس معیارهای علمی طراحی و اجرا می‌نماید که امکان این شناخت را برای مسئولان نهاد‌های مذکور فراهم می‌آورد. خدمات ارائه شده توسط این مرکز پیمایش‌های حضوری، تلفنی و اینترنتی را شامل می‌شود و امکان بهره‌گیری از روش‌های نمونه‌گیری گوناگون متناسب با نیازهای مشتریان برای این مرکز فراهم می‌باشد.

پیمایش حضوری (مصاحبۀ رودررو): در این نوع از پیمایش پرسشگران با مراجعۀ حضوری به پاسخگویان پرسشنامه‌ها را تکمیل می‌کنند. پرسشگران مرکز افکارسنجی جهان مجهز به تبلت‌هایی می‌باشند که با استفاده از آن‌ها داده‌های پیمایش‌های رودررو را گردآوری می‌نمایند. استفاده از این ابزار سرعت و دقت گردآوری داده‌ها و تحلیل آن‌ها را افزایش می‌دهد و موجب کاهش هزینه‌های مصاحبه‌های رودررو و پیمایش می‌شود.

پیمایش تلفنی: در پیمایش تلفنی پرسشنامه‌ها با تماس با پاسخگویان از طریق شمارۀ تلفن منزل و یا تلفن همراه تکمیل می‌شوند. پرسشگران افکارسنجی جهان این پیمایش‌ها را در دفتر مؤسسه و زیرنظر کارشناسان مجموعه به انجام می‌رسانند. در پیمایش‌های تلفنی داده‌ها با استفاده از کامپیوتر و تبلت ثبت می‌گردند که ضمن افزایش سرعت و دقت اجرا، هزینه‌های اجرا را به‌میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

پیمایش‌های اینترنتی: در پیمایش‌های اینترنتی پرسشنامه به پست الکترونیکی پاسخگویان ارسال می‌شود و یا پرسشنامه در فضای مجازی در اختیار مخاطبان عام و خاص قرار می‌گیرد تا در صورت تمایل آن را تکمیل نمایند. افکارسنجی جهان با دسترسی به متخصصان حوزۀ آی‌تی این گزینه را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است تا در صورت نیاز پیمایش‌های خود را در بستر فضای مجازی اجرا نمایند. این روش هزینه‌های اجرای پیمایش را به حداقل ممکن کاهش می‌دهد.

تیم کارشناسی مؤسسۀ افکارسنجی جهان از این توانایی برخوردار است تا تمام مراحل طراحی پیمایش و افکارسنجی تا تحلیل داده‌ها و تنظیم گزارش را برای سفارش‌دهندگان محترم به‌انجام رساند. سفارشات دریافتی مشتریان در این مرکز با توجه به نیازهای آن‌ها شخصی‌سازی می‌شوند تا بهترین کیفیت، بالاترین دقت و مقرون‌به‌صرفه‌ترین هزینه را داشته باشند.

چنانچه نیازمند خدمات ما هستید درخواست خود را از بخش ثبت سفارش برای ما ارسال نمایید. کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.